Smart Web Apps

Aplikační framework, který umožňuje jednoduše propojit efektivní práci s daty a zpracování uživatelských procesů.

Integrační rozhraní otevírá široké možnosti provázání s dalšími firemními systémy a externími datovými zdroji.

Vnitřní časování poskytuje plnohodnotné podmínky pro automatické zpracování nastavených procesů, kontrolu plnění jednotlivých úkolů nebo časově nastavenou eskalaci.

platform header pic

platform user settings

Table-2-Extended Uživatelsky nastavitelné zobrazení dat

Modul Table-2-Extended je základním prvkem systému, který slouží pro zobrazovaní, filtrování a editaci dat. Modul umí pracovat nejen s uživatelskými oprávněními na úroveň jednotlivých sloupců, ale lze v něm nastavit automatické filtry pro jednotlivé uživatele nebo týmy.

V poslední verzi je uživateli dostupné nastavení a uložení svých privátních filtrů pro pozdější využití. Zároveň si může uživatel nastavit zobrazení nebo pořadí jednotlivých sloupců.

platform table2

Table-2-Excel Kompatibilita s formátem MS Excel

Integrovaný modul Table-2-Excel v jednodušší podobě umožňuje rychlý export aktuálně zobrazených dat do tabulky ve formátu MS Excel.

V rozšířené podobě je možné data ze systému vyexportovat a po úpravě přímo v sešitu MS Excel data zpět i s úpravami naimportovat.

platform excel

Table-2-SQL Přímé propojení tabulek se zdrojovými daty

Integrovaný modul Table-2-SQL umožňuje přímou editaci dat přímo z tabulkového zobrazení. Data jsou zobrazována v uživatelsky srozumitleném formátu a jejich editace je přímo ukládána do databáze bez prodlení nebo dalšího ukládání.

Tabulky umí pracovat s provázanými hodnotami z jiných tabulek nebo zdrojů, je zajištěno jak uživatelsky příjemné zobrazení dat, tak i efektivní podoba ukládaných dat.

platform audit

Auto-Audit Automatické auditování vybraných tabulek a zdrojů

Modul Auto-Audit zajišťuje auditování všech změn ve vybraných tabulkách. Audit změn probíhá na úrovni databáze, takže uživatel aplikace nemá možnost auditování jakýmkoliv způsobem ovlivnit.

Audit probíhá v podobě vytvoření záznamu o každé provedené operaci včetně všech změněných nebo nově pořízených dat. Díky auditu lze dohledat jakoukoliv změnu v datech s informacemi kdy, kdo a co konkrétně změnil.

Modul Auto-Audit byl několikrát oceněn při externím auditu nebo certifikaci aplikace pro zpracování citlivých dat.

platform audit

Tick-Tock Automatická synchronizace dat a informací

Modul Tick-Tock kontroluje změny dat, která má aktuálně uživatel zobrazena ve svém prohlížeči. Pokud dojde v systému ke změně, Tick-Tock vyvolá aktualizaci zobrazených informací nebo upozorní uživatele pomocí systémové notifikace.

platform task

User-Team-Skill Rozdělení uživatelů do týmů a odborných skupin

Modul User-Team-Skill umožňuje správu uživatelských oprávnění na základě jejich úrovně odbornosti nebo příslušnosti k týmu. Pro každý tým a uživatelskou odbornost lze nastavit oprávnění pro jednotlivé položky menu nebo parametry zobrazení dat.

platform tick

Task-Map Vytváření procesních map dle typu přijatých požadavků

Modul Task-Map umožňuje uživatelskou editace procesu, složeného z neomezeného počtu jednotlivých úkolů. Uživatel tak má při vytváření nových úkolů nebo při jejich zpracování možnost upravit procesní schéma a zapojit tak do zpracování požadavku další kolegy nebo rovnou celé týmy.

platform audit

Tick-Tock Automatická synchronizace dat a informací

Modul Tick-Tock kontroluje změny dat, která má aktuálně uživatel zobrazena ve svém prohlížeči. Pokud dojde v systému ke změně, Tick-Tock vyvolá aktualizaci zobrazených informací nebo upozorní uživatele pomocí systémové notifikace.

platform skills

Inventory Inventarizační evidence majetku, licencí a služeb

Modul Inventory otevírá možnosti evidence majetku, licnecí, služeb, oprávnění a podobných služeb ve vztahu k uživatelům. Modul tak rozšiřuje zpracování poždavků o navázení evidence uživatelem využívaných zařízení a služeb.

platform inventory

Email-Keywords Automatické rozpoznání typu příchozího požadavku

Modul Email-Keywords zpřístupňuje uživatelské nastavení automatického rozpoznání typu příchozího požadavku. Na základě klíčových slov systém dokáže určit nejen typ požadavku, ale zároveň vyhodnotit prioritu, přiřadit požadavek konkrétnímu týmu nebo uživateli a vytvořit odpovídající strukturu úkolů k dalšímu zpracování.

platform email

Shift-Capacity Výpočet dostupné kapacity jednotlivce i týmu

Modul Shift-Capacity automaticky počítá dostupnou kapacitu každého uživatele systému. Na základě výpočtu pak lze přesněji odhadnout předpokládaný termín dokončení úkolů nebo celého procesu.

Pro vedení týmu tento modul přináší možnosti kapacitního plánování a především jednoduchou kontrolu efektivity zpracování již přijatých požadavků.

Rezervujte si u nás bezplatnou konzultaci Vašeho řešení
Kontaktní formulář